Zoom-palvelussa häiriöitä 4–5.5.2023 – osa 4.5. käynnistyneistä kokouksista saattaa edelleen näkyä käynnissä olevina kokouksina

04.05.2023 - 11.47
Ingress

Yliopiston Zoom-palvelussa alkoi ennakoimaton häiriötilanne torstaina 4.5.2023 noin klo 10 alkaen. Valitettavasti häiriö jatkuu edelleen tänään perjantaina 5.5. Yliopiston Zoom-palveluntarjoajat CSC ja NORDUnet selvittävät parhaillaan tilannetta.

• Häiriön seurauksena osa 4.5. käytyjen Zoom-kokousten tallenteista on mahdollisesti hävinnyt.
  • Osa torstaina 4.5. alkaneista Zoom-palavereista saattaa edelleen 5.5. näkyä käynnissä olevina palavereina käyttöliittymässä. Jos eilisestä alkaen käyntiin jäänyt palaveri on päivittäinen, ajastettu Zoom-palaveri, kokoukseen ei valitettavasti pääse juuri nyt liittymään. Voit aloittaa uuden Zoom-kokouksen ajastetun sijaan.
  • Voit sivuuttaa mahdollisesti käynnissä olevana näkyvän 4.5. aloitetun aiemman kokouksen ja aloittaa uusia Zoom-kokouksia tavalliseen tapaan.

Suuret pahoittelumme käyttökatkosta aiheutuneesta vaivasta!