Zoom-pilvitallennus poistetaan väliaikaisesti käytöstä vikatilanteen vuoksi 5.9.2024 klo 16 alkaen – käytä paikallista tallennusta tai Teamsia

05.09.2024 - 14.44
Ingress

Yliopiston Zoom-palvelun pilvitallennuksessa on vikatilanne, jonka selvittämisen ajaksi pilvitallennustoiminto poistetaan väliaikaisesti käytöstä ongelman ratkaisemisen ajaksi palveluntarjoaja Nordunetin suosituksesta. Zoom-pilvitallennuksen palvelukatko alkaa 5.9.2024 klo 16 – palvelukatko jatkuu ongelmanratkonnan ajan. Valitettavasti palveluntarjoajallamme ei vielä ole tarkkaa arviota vikatilanteen päättymisen ajankohdasta. Nordunet selvittää vikatilannetta parhaillaan Zoomin kanssa.

Zoom-pilvitallennuksen vikatilanne havaittiin alun perin elokuun lopussa. Tiedotamme pilvitallennustoiminnon katkon päättymisestä yliopistolaisille heti saatuamme Nordunetiltä tiedon vian korjauksesta. 

Vikatilanteen aikana voi käyttää Zoomin paikallista tallennusta tai Teamsia tallenteiden tekemiseen 

 

Jos tarvitset tukea, olethan yhteydessä IT-Helpdeskiin:

Syvät pahoittelumme vikatilanteen aiheuttamasta vaivasta!

Takaisin ylös