Helpdeskin yhteystiedot

id-pointlogo

Käyttölupa-asioita voit hoitaa myös puhelimitse, tunnistautumalla ennakkoon ID-point -palvelun avulla. ID-point -palvelupisteen löydät useimpien kampuskirjastojen yhteydestä.

Tabs

Pikaohje

Yhteydenottotavat

  1. Normaalitilanteessa ota yhteyttä chatilla tai sähköpostilla osoitteeseen helpdesk@helsinki.fi.
    Chatilla hoidat nopeasti monet pienet asiat, mutta enemmän työtä tai selvittelyä vaativissa toimenpiteissä sinut voidaan ohjata jatkamaan asiointia toisessa palvelukanavassa. Sähköposti on hyvä kanava kiireettömien asioiden hoitamiseen.
  2. Kaikkein kiireellisimmissä asioissa kannattaa asioida puhelimitse. Helpdeskin tavoittaa numerosta 02 941 55 555, tai lyhytnumero 55555.

Helpdeskiin saa yhteyden myös chatin avulla. Helpdeskin Harri Botter -chatbot auttaa yliopistolaisia IT-asioissa suomeksi ympäri vuorokauden. Chatbot osaa jo nyt auttaa monissa ongelmissa ja se oppii sille esitettyjen kysymysten perusteella vastaamaan tarkemmin.
Helpdeskin palveluaikoina (9-15), jos asiakaspalvelijoita on vapaana, chatbot siirtää liian vaikeat kysymykset asiakaspalvelijalle.
Chat vaatii toimiakseen javascriptin (valmiina yliopiston koneilla).

Noudatathan yhteydenotossasi tukipyyntöohjetta, jotta voimme auttaa sinua mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti.

Palvelemme myös ruotsiksi ja englanniksi.