20.01.2022 - 08.54
Ingress
Tietotekniikkakeskus pilotoi uutta takaisinsoittopalvelua IT-Helpdeskissä torstaista 20.1.2022 alkaen. Palvelun myötä yliopistolaisilla on mahdollisuus valita takaisinsoitto IT-Helpdeskistä, kun puhelinpalvelussamme on jonoa. Pyrimme soittamaan takaisin mahdollisimman pian, kuitenkin tilanteesta riippuen viimeistään seuraavana päivänä.
Palveluaikojen (ark. 9–15) ulkopuolella yliopistolaisia palvelee suomeksi nyt myös puhebotti. Botti tekee IT-Helpdeskin puhelinpalveluun soittaessasi palvelupyynnön puolestasi, kun valitset puhelimessasi ”1”. Kerro botille IT-ongelmasi, niin asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä puhelimitse tai sähköpostitse.
- Jos olet jo jättänyt takaisinsoittopyynnön, et voi jättää toista pyyntöä, ennen kuin olemme soittaneet sinulle takaisin.
- Palvelun pilottivaiheessa takaisinsoittomahdollisuus riippuu palvelussa jonossa olevien yliopistolaisten määrästä, joten kaikille jonottajille mahdollisuutta ei välttämättä vielä tarjota.
IT-Helpdeskin yhteystiedot:
- Chat (ark 9–15, chatbot 24/7): helsinki.fi/helpdesk
- Puh (ark. 9–15): 029 41 55555 (pvm/mvm)
- E-mail: helpdesk@helsinki.fi