IT-Helpdesk pilotoi takaisinsoittopalvelua 20.1.2022 alkaen – puhebotti palvelee myös palveluaikojen ulkopuolella

20.01.2022 - 08.54

Tietotekniikkakeskus pilotoi uutta takaisinsoittopalvelua IT-Helpdeskissä torstaista 20.1.2022 alkaen. Palvelun myötä yliopistolaisilla on mahdollisuus valita takaisinsoitto IT-Helpdeskistä, kun puhelinpalvelussamme on jonoa. Pyrimme soittamaan takaisin mahdollisimman pian, kuitenkin tilanteesta riippuen viimeistään seuraavana päivänä.

Palveluaikojen (ark. 9–15) ulkopuolella yliopistolaisia palvelee suomeksi nyt myös puhebotti. Botti tekee IT-Helpdeskin puhelinpalveluun soittaessasi palvelupyynnön puolestasi, kun valitset puhelimessasi ”1”. Kerro botille IT-ongelmasi, niin asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä puhelimitse tai sähköpostitse.

• Jos olet jo jättänyt takaisinsoittopyynnön, et voi jättää toista pyyntöä, ennen kuin olemme soittaneet sinulle takaisin.
  • Palvelun pilottivaiheessa takaisinsoittomahdollisuus riippuu palvelussa jonossa olevien yliopistolaisten määrästä, joten kaikille jonottajille mahdollisuutta ei välttämättä vielä tarjota.

IT-Helpdeskin yhteystiedot: