20.01.2022 - 08.58
Ingress
IT-centret pilottestar en ny återuppringningstjänst för IT-Helpdesk från och med torsdagen den 20 januari 2022. Tjänsten ger universitetsanvändarna möjlighet att välja att IT-Helpdesk ska ringa upp om det är kö till våra telefontjänster. Vi strävar efter att ringa upp så snabbt som möjligt, beroende på situationen dock senast följande dag.
- Om du redan har lämnat en begäran om att bli uppringd kan du inte lämna en ny begäran innan vi har ringt dig.
- I tjänstens pilotskede beror möjligheten att välja återuppringningen på hur många som köar till tjänsten, så alla som köar kommer inte nödvändigtvis att få tillgång till tjänsten.
Kontaktuppgifter till IT-Helpdesk:
- Chatt (vardagar 9–15, chatbot 24/7): helsinki.fi/helpdesk
- Tfn (vardagar 9–15): 029 41 55555 (lna/msa)
- E-post: helpdesk@helsinki.fi