Käyttökatko IAM-ryhmien ja -roolien hallinnassa, tunnusten käsittelyssä (Lohju) ja opiskelijoiden tunnusten itseaktivointityökalussa 12.–18.4.2024

08.04.2024 - 13.46

IAM-ryhmien ja -roolien hallinnassa, yliopiston käyttäjätunnusten luomiseen käytettävässä Lohju-työkalussa ja opiskelijoiden tunnusten uusimiseen ja aktivointiin käytettävässä itseaktivointityökalussa on käyttökatko 12.4. klo 10 – 18.4.2024 klo 10 saakka. Käyttökatko johtuu uuden koontivarastotietokannan käyttöönotosta, jonka myötä yhtenäistämme ja uudistamme IAM-ryhmien ja -roolien sekä yliopiston käyttäjätunnusten käsittelyä.

Huom! Jos olet opiskelija ja sinun on joko uusittava vanhentunut tunnuksesi tai aktivoitava uusi tunnus yliopiston tietojärjestelmien käyttämistä varten, suosittelemme aktivoimaan tunnuksen pikaisesti ennen 12.4.2024 klo 10 alkavaa itseaktivointityökalun käyttökatkoa:

Käyttökatkon aikana 12.4. klo 10 – 18.4.2024 klo 10:

Jos tarvitset tukea, olethan yhteydessä IT-Helpdeskiin:

Pahoittelumme katkon aiheuttamasta vaivasta. Nyt tehtävien muutosten myötä parannamme merkittävästi yliopiston henkilöstön ja opiskelijoiden käyttäjätunnusten sekä IAM-ryhmien ja -roolien käsittelyä taustajärjestelmissämme. Kiitos kärsivällisyydestä!