Tarkista Zoom-sovelluksesi versio – vanhat versiot lakkaavat toimimasta 6.12.2020

02.12.2020 - 10.37
Päivitetty

Yliopiston Zoom-palveluntarjoaja CSC:ltä saamiemme tietojen mukaan Zoom-työpöytäsovelluksen 5.2-versiota vanhemmat versiot lakkaavat toimimasta viikonlopun 5.–6.12.2020 aikana. Varmista siis, että sinulla on vähintään sovelluksen 5.2-versio käytössäsi. Uusimmat versiot ovat päivittyneet yliopiston keskitetyssä ylläpidossa oleville tietokoneille laajasti, mutta sovellusversio kannattaa silti varmistaa. Kotikoneille ja mobiililaitteille versiopäivitys on tehtävä itse.

• Versiotiedot löydät klikkaamalla Zoom-työpöytäsovelluksen oikean yläkulman profiilikuvakkeesta: Help -> About Zoom.
  • Jos sinulla on käytössäsi 5.2-versiota aiempi versio, voit päivittää sovelluksen itse yliopiston keskitetyssä ylläpidossa oleville koneille Software Centeristä.
  • Jos käytät Zoomia kotikoneellasi, päivitä sovellus Zoomin sivuilta.
  • Päivitä myös mobiilisovellus vähintään versioon 5.2 laitteesi sovelluskaupasta.
  • Voit käyttää Zoomin selainversiota myös Chrome-selaimella osoitteessa http://www.helsinki.fi/zoom. Lue Helpdeskin Zoom-ohje, kohta Selainkäyttö.
  • Jos päivityksessä ilmenee ongelmia, otathan yhteyttä Helpdeskiin.