Tietoliikennekatko Kumpulan kampuksella ja yliopiston etäpisteillä 7.7.2020 klo 8–13

29.06.2020 - 14.11
Päivitetty

Kumpulan kampuksella ja yliopiston etäpisteillä on tietoliikennekatko tiistaina 7.7.2020 klo 8–13 yliopiston runkoverkon uudistustöistä johtuen. Jälkihuoltotöiden vuoksi lyhyitä katkoja ja hitautta voi esiintyä 7.7. aikana myös tämän jälkeen.

Tietoliikennekatkon aikana Kumpulassa tiistaina 7.7.2020, klo 8–13:

• Yliopiston langattomat ja lankaverkkoyhteydet eivät toimi tai niissä esiintyy häiriöitä
  • Yliopiston tiloissa olevien laitteiden etäkäyttö ei toimi
  • Jos työskentelet Kumpulan kampuksella katkon aikana, voit käyttää esimerkiksi puhelimesi hotspot-toimintoa ja OpenVPN-yhteyttä yhteyden muodostamiseksi tietokoneellasi. Lue Helpdeskin OpenVPN-ohje.
  • Jos katkojen ajankohta on ongelmallinen esimerkiksi käynnissä olevan tutkimuksen vuoksi, otathan meihin yhteyttä: helpdesk@helsinki.fi

Seuraavat yliopiston etäpisteet siirretään vanhasta runkoverkosta uuteen tiistaina 7.7.2020 klo 8–13:

• Saarentaus (Pohjoinen pikatie 800)
  • Korkeakoski (Hyytiäläntie 124)
  • Mikkeli (Saimaankatu 6, Lönnrotinkatu 5, Lönnrotinkatu 7)

Pysy ajan tasalla yliopiston IT-asioissa seuraamalla meitä Twitterissä @IT_HelsinkiUni!