Tietoliikennekatkoja koko yliopistolla 2.6.2020 klo 7–7.15 ja klo 21–23

29.05.2020 - 10.21
Päivitetty

Yliopiston kaikilla kampuksilla on tietoliikennekatko tiistaina 2.6.2020 klo 7–7.15, sekä toinen katko illalla klo 21–23. Tietoliikenneyhteyksien lisäksi myös yliopiston järjestelmät ja verkkopalvelut (mm. helsinki.fi) ovat pois käytöstä katkojen aikana, eikä niiden etäkäyttö ole mahdollista. Katkot eivät koske Kumpulan fys-laskentaklusteria, joka on toteutettu CSC:n konesaliin.

Tietoliikennekatkot ovat osa yliopiston runkoverkon uudistustöitä, joiden myötä tietotekniikkakeskus parantaa yliopiston runkoverkon suorituskykyä ja toimintavarmuutta 2020 aikana.

Tietoliikennekatkojen aikana tiistaina 2.6.2020, klo 7–7.15 ja klo 21–23:

• Yliopiston langattomat ja lankaverkkoyhteydet eivät toimi tai niissä esiintyy häiriöitä
  • Yliopiston järjestelmät ja verkkopalvelut (mm. helsinki.fi) ovat pois käytöstä, eikä yliopiston palveluiden käyttö onnistu etäyhteyksien avulla katkon aikana
  • Yliopiston tiloissa olevien laitteiden etäkäyttö ei toimi
  • Jos katkojen ajankohta on ongelmallinen esimerkiksi käynnissä olevan tutkimuksen vuoksi, otathan meihin yhteyttä: helpdesk@helsinki.fi

Pahoittelemme katkoista aiheutuvaa haittaa ja kiitämme yliopistolaisia kärsivällisyydestä.

Pysy ajan tasalla yliopiston IT-asioissa seuraamalla meitä Twitterissä @IT_HelsinkiUni!