Tietotekniikkakeskus siirtää yliopiston etäpisteitä uuteen runkoverkkoon 26.5.2020

19.05.2020 - 13.25
Päivitetty

Tietotekniikkakeskus siirtää Helsingin ulkopuolella sijaitsevia yliopiston etäpisteitä vanhasta runkoverkosta uuteen tiistaina 26.5.2020 klo 8–11. Työt aiheuttavat katkoja alla lueteltujen yliopiston etäpisteiden osalta. Jos ajankohta on ongelmallinen esimerkiksi käynnissä olevan tutkimuksen osalta, otathan yhteyttä meihin: helpdesk@helsinki.fi.

Etäpisteiden siirto on osa yliopiston runkoverkon uudistustöitä, joiden myötä tietotekniikkakeskus parantaa yliopiston runkoverkon suorituskykyä ja toimintavarmuutta 2020 aikana.

Seuraavat yliopiston etäpisteet siirretään vanhasta runkoverkosta uuteen tiistaina 26.5.2020 klo 8–11:

• Saarentaus (Pohjoinen pikatie 800)
  • Korkeakoski (Hyytiäläntie 124)
  • Mikkeli (Saimaankatu 6, Lönnrotinkatu 5, Lönnrotinkatu 7)
  • Värriön tutkimusasema (Savukoski)
  • Tvärminnen eläintieteellinen asema (Hanko)

Pysy ajan tasalla yliopiston IT-asioissa seuraamalla meitä Twitterissä @IT_HelsinkiUni!