Viivästyksiä IT-hankinnoissa

21.09.2018 - 09.31
Päivitetty

Tietotekniikkakeskus pahoittelee viimeaikaisia viivästyksiä it-hankinnoissa. Viivästykset johtuvat sekä Hansel-sopimuksen kilpailuttamisprosessin hitaudesta että Intelin prosessoritoimitusten globaalista leikkauksesta, joka vaikuttaa tiettyjen laitteiden saatavuuteen. Kilpailuttamalla sopimuksemme saamme kuitenkin edullisemmat hankintahinnat ja säästämme kustannuksissa. Pyrimme normalisoimaan toimitusajat loppuvuoden aikana.

Yliopistolaiset voivat tilata kaikki tietokoneet, oheislaitteet ja puhelimet tietotekniikkakeskuksen kautta. Katso tarkemmat ohjeet hankinnoille:

• tietokoneet ja oheislaitteet
  • puhelimet ja tabletit
  • ohjelmistot

Yliopiston keskitetyssä ylläpidossa oleville Windows-koneille voit itse hakea ohjelmia Software Centeristä ja Mac-koneille Managed Software Centeristä.