Yliopiston verkkopalveluissa ja Viikin verkkoyhteyksissä mahdollisia häiriöitä 18.11.2020

06.11.2020 - 11.38
Päivitetty

Kaikissa yliopiston verkkopalveluissa (mm. Flamma, helsinki.fi ja Office 365) ja osassa Viikin tietoliikenneyhteyksiä (Raide-Jokeri-työmaan läheisyydessä sijaitsevat rakennukset) voi esiintyä häiriöitä keskiviikkona 18.11.2020 noin klo 8 jälkeen. Kaikki edellä mainitut verkkoyhteydet ovat kahdennettuja, mutta varayhteyksien aktivoitumisesta voi seurata lyhyitä katkoja.

Mahdolliset häiriöt johtuvat Raide-Jokerin työmaan vuoksi siirrettävistä Viikin kampuksen valokuituyhteyksistä. Myös verkkoliikenteen palautumisesta varayhteyksiltä takaisin normaaleille yhteyksille myöhemmin samana päivänä voi aiheutua häiriöitä.

Pahoittelemme mahdollista haittaa!