Zoom-videoviestintäpalvelu yliopistolaisten käyttöön

05.11.2019 - 15.12
Päivitetty

Zoom-videoviestintäpalvelun täysversio on kaikkien yliopistolaisten käytettävissä marraskuun 2019 alusta alkaen. Helppokäyttöisen Zoomin avulla voit luoda kokoushuoneita ja osallistua kuvan ja äänen välityksellä kokouksiin, seminaareihin ja konferensseihin.

Zoom soveltuu erinomaisesti myös vuorovaikutukseen ja tehtäviin etäopetuskäytössä, sillä voit luoda ohjelmassa mm. kyselyitä ja ryhmätyöhuoneita osallistujille.

• Voit osallistua Zoom-kokouksiin joko koneelle ja mobiililaitteille saatavilla olevalla erillisohjelmalla tai Chrome-selaimella. Helsingin yliopiston ylläpitämillä koneilla Zoom-ohjelma on asennettuna valmiiksi (Mac-koneilla ohjelma on saatavilla myöhemmin marraskuun aikana).
  • Kotikoneille ja mobiililaitteille voit asentaa Zoom-asiakasohjelman osoitteesta https://zoom.us/download
  • Chrome-selaimella Zoom toimii osoitteessa www.helsinki.fi/zoom. Suosittelemme kuitenkin, että käytät Zoom-asiakasohjelmaa.
  • Ota Zoom helposti käyttöösi Helpdeskin ohjeiden avulla. Zoomista on myös luvassa koulutuksia myöhemmin.

Pysy ajan hermolla yliopiston IT-asioissa seuraamalla Tikeä Twitterissä @IT_HelsinkiUni