Uutisarkisto

Päivitetty: 
18. June 2018 - 14:30

Ilona IT Oy tarjoaa jatkossa yhden kanavan pääosalle yliopiston lisenssihankintoja. Tilaa ohjelmistolisenssit kätevästi tilauslomakkeella.

Lue tilausohjeet täältä. Tietotekniikkakeskus (helpdesk@helsinki.fi) käsittelee edelleen Microsoft-tilaukset.

Tietotekniikkakeskus on hankkinut useista yliopistolla käytettävistä ohjelmistoista laajat lisenssit, jotka kattavat myös henkilökunnan tai opiskelijoiden omat tietokoneet. Katso listaus täältä.

Päivitetty: 
18. June 2018 - 12:30
Päivitetty: 
14. June 2018 - 16:15
Päivitetty: 
11. June 2018 - 15:00
Päivitetty: 
28. May 2018 - 13:45
Päivitetty: 
25. May 2018 - 11:00

Helpdeskin henkilökunta osallistuu koko päivän kestävään koulutukseen tiistaina 29.5. Helpdeskin Chat palvelee supistetusti klo 9-12 ja klo 13-15. Kiireettömissä asioissa voit ottaa yhteyttä sähköpostitse helpdesk@helsinki.fi. Helpdesk palvelee taas normaalisti keskiviikosta 30.5. lähtien. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Muistathan, että ohjesivusto https://helpdesk.it.helsinki.fi/ palvelee sinua 24/7.

Päivitetty: 
11. May 2018 - 9:00
Päivitetty: 
4. May 2018 - 14:30
Päivitetty: 
30. April 2018 - 9:00
Päivitetty: 
20. April 2018 - 11:45
Päivitetty: 
11. April 2018 - 13:30
Päivitetty: 
10. April 2018 - 15:15
Päivitetty: 
23. March 2018 - 11:15
Päivitetty: 
22. March 2018 - 10:00
Päivitetty: 
22. March 2018 - 8:30
Päivitetty: 
15. March 2018 - 10:45
Päivitetty: 
27. February 2018 - 14:45
Päivitetty: 
27. February 2018 - 9:30
Päivitetty: 
7. February 2018 - 9:30

Jos asiallista postia on mennyt roskapostilaatikoihin (Junk Email), voit palauttaa ne Saapuneet-laatikkoon (Inbox) merkitsemällä ne Ei roskapostia (Not junk) -leimalla.

Ohje OWA:lle: https://helpdesk.it.helsinki.fi/help/10526

Ohje Outlookille: https://helpdesk.it.helsinki.fi/help/10503  

Pages