Tarkista Zoom-sovelluksesi versio – vanhat versiot lakkaavat toimimasta 1.6.

25.05.2020 - 11.23
Päivitetty

Zoom-työpöytäsovelluksen vanhat versiot lakkaavat toimimasta 1.6.2020. Varmista siis, että sinulla on vähintään sovelluksen 5.0-versio käytössäsi. Uusi versio on päivittynyt yliopiston keskitetyssä ylläpidossa oleville tietokoneille laajasti, mutta sovellusversio kannattaa silti varmistaa. Kotikoneille ja mobiililaitteille versiopäivitys on tehtävä itse.

• Versiotiedot löydät klikkaamalla Zoom-työpöytäsovelluksen oikean yläkulman profiilikuvakkeesta -> Help -> About Zoom.
  • Jos sinulla on käytössäsi 5.0-versiota aiempi versio, voit päivittää sovelluksen itse yliopiston keskitetyssä ylläpidossa oleville koneille Software Centeristä.
  • Jos käytät Zoomia kotikoneellasi, päivitä sovellus Zoomin sivuilta.
  • Päivitä myös mobiilisovellus vähintään versioon 5.0 laitteesi sovelluskaupasta.
  • Voit käyttää Zoomin selainversiota myös Chrome-selaimella osoitteessa https://www.helsinki.fi/zoom. Lue Helpdeskin Zoom-ohje, kohdasta Selainkäyttö.
  • Jos päivityksessä ilmenee ongelmia, ota yhteyttä Helpdeskiin.

Pysy ajan tasalla yliopiston IT-asioissa seuraamalla meitä Twitterissä @IT_HelsinkiUni