Windows 10:ssä tietoturvahaavoittuvuus – asenna päivitys ensi tilassa

14.10.2021 - 13.07

Windows 10 -käyttöjärjestelmässä on havaittu tietoturvahaavoittuvuus, jonka vuoksi yliopiston Windows 10 -tietokoneille on asennettava tietoturvapäivitys mahdollisimman pian.

• Varmista, että tietokoneesi on yhdistettynä yliopiston verkkoon VPN- tai lankayhteydellä tai eduroamin kautta. Katso IT-Helpdeskin yhteydet yliopiston ulkopuolella -ohje, sekä IT-Helpdeskin eduroam-ohje.
  • Saat päivityksestä ilmoituksen yliopiston Windows 10 -työtietokoneellasi, kun se on asennettavissa. Asenna päivitys ensi tilassa. Asennus vaatii uudelleenkäynnistyksen.
  • Suosittelemme tietoturvasyistä yhdistämään työtietokoneet yliopiston verkkoon vähintään kerran viikossa koko päivän ajaksi, jotta tietokone saa tarvittavat päivitykset.

Lisätietoja haavoittuvuudesta: