23.08.2022 - 10.58
Ingress
Eikö Lenovo-työtietokoneesi lataudu? Leikkaako kone kiinni käynnistyksessä? Ei hätää – IT-Helpdeskin Lenovo-ohjeilla selvität useimmat pulmat sutjakasti ja varmistat, että koneesi toimii mahdollisimman hyvin.
- Tutustu Lenovo-ohjeisiin IT-Helpdeskin ohjesivuilla.
- Pitämällä Lenovo-koneesi päivitettynä Vantage-päivitysohjelmistolla varmistat, että työkoneesi toimii mahdollisimman hyvin. Katso tarkemmat ohjeet päivitykseen Lenovo Commercial Vantage -ohjelmistolla.
- Muista myös pitää tietokoneesi ohjelmistot päivitettynä – näin ylläpidät yliopiston tietoturvaa. Päivitykset edellyttävät yhteyttä yliopiston verkkoon, joten pidä koneesi säännöllisesti yhdistettynä joko VPN- tai lankayhteydellä vähintään muutaman tunnin ajan. Tutustu IT-Helpdeskin VPN-ohjeisiin.
- Huom: jos havaitset työtietokoneessasi rakenteellisia poikkeamia, kuten akun pullistumista, lopeta koneen käyttö heti ja ilmoita asiasta IT-Helpdeskiin.
IT-Helpdeskin yhteystiedot:
- Chat (ark. 9–15, chatbot 24/7): helsinki.fi/helpdesk
- Puh: 029 41 55555 (ark. 9–15, pvm/mvm)
- E-mail: helpdesk@helsinki.fi