Helpdeskin yhteystiedot

id-pointlogo

Käyttölupa-asioita voit hoitaa myös puhelimitse, tunnistautumalla ennakkoon ID-point -palvelun avulla. ID-point -palvelupisteen löydät useimpien kampuskirjastojen yhteydestä.

Tabs

Pikaohje

Yhteydenottotavat

  1. Normaalitilanteessa ota yhteyttä chatilla tai sähköpostilla osoitteeseen helpdesk@helsinki.fi.
    Chatilla hoidat nopeasti monet pienet asiat, mutta enemmän työtä tai selvittelyä vaativissa toimenpiteissä sinut voidaan ohjata jatkamaan asiointia sähköpostilla.
    Osaava henkilökuntamme käsittelee tukipyyntösi nopeasti, tarvittaessa myös etäyhteyttä hyödyntäen.
     
  2. Kaikkein kiireellisimmissä asioissa kannattaa asioida puhelimitse. Helpdeskin tavoittaa numerosta 02 941 55 555, tai lyhytnumero 55555.

Helpdeskiin saa yhteyden myös chatin avulla. Palvelemme chatissa suomeksi ja englanniksi.
Chat-ikkuna aukeaa Helpdeskin sivuilla aina, kun asiakaspalvelijoita on vapaana - muulloin chat-ikkuna pysyy piilossa. Chat vaatii toimiakseen javascriptin (valmiina yliopiston koneilla).

Noudatathan yhteydenotossasi tukipyyntöohjetta, jotta voimme auttaa sinua mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti.

Palvelemme myös ruotsiksi ja englanniksi.